Estic xocat



ESTIC XOCAT (Elvis Presley)

Aquella noia em mirava
amb un somriure estrany,
semblava que volgués
tenir-me més a prop.
El cos no em respon,
no sé què em passa amb mi.

És amor,estic xocat,
Uh, uh, uh, uh, uh
ye, ye, ye.

Les mans em tremolen
i els genolls també,
amb prou feines aconsegueixo
aguantar-me dret.
És una sensació
que mai havia sentit:

És amor...

Que no em preguntin
què em pot succeir,
estic atabalat
i em fallen els sentits.
Quan veig aquesta noia
que m'agrada tant
el cor apreta a córrer,
em donarà un infart.

Li agafo la mà
i em passa el corrent,
els llavis són maduixes
d'un brillant vermell.
És tot tan estrany,
no sé com reaccionar!

És amor...

Les mans em tremolen...

Quan vull parlar
la llengua se'm fa un nus
i sento que el cervell
deixa de fer run, run.
Només veig un remei
per no tallar el circuit:
portar-la a passejar
quan es faci de nit.

Sento una esgarrifança
freda com el gel:
És el seu magnetisme
sempre a flor de pell.
És una sensació
que mai havia sentit.

És amor...

Uh, uh, uh, uh, uh
ye, ye, ye
Uh, uh, uh, uh, uh
ye, ye,
Estic paralitzat!
Estic xocat mp3

1 comentari:

Si us ve de gust poseu un comentari (trieu comentar com a anònim i en el comentari si voleu poseu el vostre nom):